راهنماي ملاقات كنندگان

مقررات داخلي بيمارستان

مقدم شما عزیزان را به مرکز آموزشي درماني رازي گرامی داشته و از شما به خاطر انتخاب این بیمارستان جهت رفع نیازهای درمانی خود سپاسگذاریم. تمام تلاش خود را نموده ایم تا با استفاده از کارکنان مجرب و بکارگیری تکنولوژی روز دنیا ضمن ارائه خدمات مطلوب، در جهت رضایت شما گام برداریم.

خوشنودی شما الویت نخست ماست و کارکنان این مرکز خود را مفتخر، بلکه متعهد به خدمت صادقانه به شما مراجعین محترم دانسته و ایمان دارند رضای خالق وابسته به رضای مخلوق است.

در راستای ارائه خدمات مطلوب، در کوتاهترین زمان ممکن، خواهشمندیم مطالب این نوشتار را با دقت مطالعه فرمایید.

هنگام پذیرش در بخشهای بستری به نکات ذیل توجه نمایید: 

- همراه داشتن دستور پزشک بیمارستان

- همراه داشتن دفترچه بیمه با تاریخ معتبر و برگه کافی (در هنگام پذیرش و ترخیص)، کارت شناسایی و یا کارت ملی

- همراه داشتن کلیه آزمایشات و مدارک پزشکی قبلی

- حضور همسر برای خانمهای باردار الزامی است.

- در صورتی که بیمار بستری به سن قانونی نرسیده باشد و یا در شرایط روحی و جسمی نابالغ باشد، ولی (پدر) و یا قیم قانونی بیمار (با در دست داشتن اسناد قانونی) در هنگام پذیرش جهت رضایت بستری و درمان حضور داشته باشد.

-  بیماران سرپایی اتاق عمل در هنگام مراجعه باید ناشتا باشند.

- در هنگام بستری حتما" داروهای مصرفی خود را در جهت اطلاع پزشک و کارکنان به همراه داشته باشید. 

نکته مهم : پس از دریافت برگه بستری به پذیرش مراجعه، تا نوبت بستری داده شود

مراجعین محترم، جهت رفاه حال بیماران به موارد زیر توجه فرمایید:

1-  تردد در بخش هاي بستري تنها با رؤيت كارت همراه بيمار توسط نگهبان بخش ميسر خواهد بود لذا از  ورود شما بدون ارائه كارت معذوريم .

2- به منظور حفظ نظم و آرامش در بخش و رعايت حال بيماران ،در صورت نياز جهت هر بيمار تنها يك همراه كافي است . (بجز بيماران بستري در  ccu و Icu و ايزوله كه نياز به همراه ندارد.)

3-  صدور هر كارت همراه مشمول پرداخت هزينه به ازاي هر روز بستري مي باشد كه هيچ گونه تخفيفي را شامل نمي شود .

4- ساعات ملاقات بيماران براي همراهان و دوستان و آشنايان در فصل تابستان روزهاي دوشنبه،چهارشنبه و جمعه از ساعت 4 الي 5 بعد از ظهر و در فصل زمستان از ساعت 3 الي 4 مي باشد. آوردن اطفال به صلاح آنان نبوده و برای سلامتی آنها بسیار مضر مي باشد . (بخش ICU ملاقات ندارد)

5- به منظور رفاه حال بيماران از مراجعه به بيمارستان در خارج از ساعات ملاقات خوداري نماييد .

6-  استعمال دخانیات در محیط بیمارستان خصوصا در اتاق بیمار کاملا زیانبار و سلامتی همه را به مخاطره می اندازد و ممنوع مي باشد.

7-  جهت انجام فريضه نماز مي توانيد از نماز خانه موجود در سالن هاي انتظار استفاده نماييد ، همچنين در صورت تمايل مي توانيد جهت شركت در نماز جماعت ظهر و عصر از نماز خانه مركزي استفاده نماييد .

8- به منظور رفاه حال بیمارانی که در نوبت بستری هستند تقاضا می شود در صورت صدور دستور ترخيص توسط پزشك ، هر چه سريع تر جهت تسويه حساب و ترخيص بيمار خود عمل نموده و اتاق و تخت مربوطه را تخليه نماييد.

9- در هنگام ترخيص بيمار با توجه به ساعت اعلام شده توسط منشي بخش ، در بيمارستان حاضر شده تا از معطلي و ازدحام بي مورد جلوگيري شود .

10- در صورت تمايل به ترخيص بيمار خود با رضايت شخصي ، مسئوليت كليه عواقب احتمالي متوجه خود بيمار و شما  همراه گرامي مي باشد و بيمارستان هيچگونه تعهدي در اين خصوص نخواهد داشت .

11- به منظور رعايت نظم و رفاه حال بيماران ، در طول مدت بستري موظف به رعايت كليه قوانين و مقررات بيمارستان مي باشيد .

12- ورود خودور همراهان بيمار به بيمارستان ممنوع مي باشد.

13- جهت خريد داروها و وسايل جانبي نيز مي توانيد از داروخانه واقع در بيمارستان استفاده نمائيد.

14- بوفه بيمارستان در جنب درب ورود – خروج اصلي بيمارستان ( رو به روي اورژانس) واقع است و به صورت شبانه روزي باز مي باشد.

15- تاكسي سرويس بيمارستان در كنار بوفه بيمارستان مي باشد و به صورت شبانه روزي آماده سرويس دهي مي باشد.

16- راههاي ارتباط با مديريت مركز :

- روزهای یکشنبه و سه شنبه به صورت حضوري

- از طريق پیامک به شماره های : الف) مخصوص کارکنان: 09168006321   ب)مردمی: 09168006322

 همچنين در صورت داشتن هرگونه انتقاد ، پيشنهاد يا شكايتي مي توانيد در ساعات اداري 8صبح الي 2 بعد ازظهر با داخلي240 تماس حاصل فرماييد و يا به صورت حضوري مراجعه نمائيد و در ساعات غير اداري مراتب را به سوپروايزر وقت بيمارستان گزارش دهيد.

در لحضات شیرین ترخیص ما را به خاطر امکانات محدود و خطاهای ناخواسته مورد عفو قرار داده  و مطمئن  باشید  که این مجموعه با خلوص نیت و انگیزه های  عاطفی قصد خدمت به شمارا داشته لیکن درجهت بهره مندی از نظرات ارزشمند شما عزیزان فرم های  نظرسنجی از طریق  كارشناس مربوطه در زمان ترخیص در اختیار شما قرار داده می شود تا با ارائه رهنمودهای لازم و طرح معایب و اشکالات بیمارستان ، ما را در نیل به اهداف مقدس خود یاری رسان باشید .



V5.1.0.0